Ruud & Elvira in Latijns-Amerika

Ready for takeoff

- Backpackgepakt (check)

- Kamers onderverhuurd (check)

- Boxen van het afscheidsfeestteruggebracht (check)

- Kater overwonnen (check)

- Onlineingecheckt voor de vlucht (check)

- Ouders in tranen (check)

Het ziet er naar uit dat we nu echt klaar zijn voor de trip! Om 20:50 vertrekt onze vlucht vanuit Schiphol naar Parijs meteen kleine overstap van een uur om vervolgens door te vliegen naar Rio de Janeiro. Het is dan wel dezelfde Air Francevlucht die een paar maanden geleden in zee stortte, maar de statistieken laten zien dat er nooit een ongeluk gebeurt met dezelfde maatschappij op dezelfde plek , dus dat is danin ons voordeel

Tongue out

De temperaturen zien er in ieder geval stukken beter uit dan hier in het herfstachtige Nederland

Min (°C) 23° 24° 24° 24° 23°
Max (°C) 29° 29° 26° 29° 28°

Bedankt voor alle reacties en het leuke afscheidsfeest, we zien julllie weer over 7 maanden en alle reacties zijn welkom!

Liefs,

Elvis & Ruud

inge

vandaag de grote dag dus.. Buen viaje e diversion! (uhh volgens vertalen.nl staat hier: fijne reis en veel plezier!)
xxx

Don

Hoi pops,

T was een lekker los feestje, erg plezier gehad. Zeker ook het ladder klimmen in de keuken en fijn dat schreeuwen op de muziek. Goeie reis en ik lees alle mooie verhalen wel.
xje

Césanne

Ik wens jullie heel veel plezier: mooi avonturen en mooie verhalen!
Geniet er van een wees zuinig op jezelf en elkaar!

Liefs

Artjan

ik heb anders een bult op mn hoofd van die ladder.. :-P

Joke Lanting

Heeeeeeel veeeeeeeel plezier met dit geweldige avontuur. Take care and have fun! Liefs,

Hans Visser

Heel veel plezier. Bonne voyage.

Rick

¡Feliz viaje y estamos en contacto! Un abrazo desde Quito