Ruud & Elvira in Latijns-Amerika

Rio de Janeiro

Hello thuisblijvertjes,

Hierbij even een kort berichtje aangezien we nog een uurtje moeten wachten tot ons kamertje netjes is schoongemaakt...We beginnen natuurlijk niet al te pauper als we nog 7 maanden moeten. Na een kleine wandeltocht door onze residentie zijn we een jacuzzi tegen gekomen, een playstation 3, een dakterras en konden we meteen aan tafel voor een heerlijk ontbijtje met verse broodjes & fruit. Dus wij denken ons hier wel even te kunnen vermaken de komende dagen!

Verder kunnen we nu onze ouders even gerust stellen dat we veilig zijn aangekomen, ook al hebbben we de eerste illegale taxirit (met geblindeerde ramen welteverstaan) weten te overleven door de buitenwijken van Rio..Scheelde toch weer wat Reais, wat we ook kunnen besteden aan belangrijke zaken zoals bier. De plaatselijke temperatuur is warm en broeierig wat er voor zorgt dat we beiden al lekker doorweekt zijn van het zweet en de ijskoude biertjes ons maar blijven roepen...

Ok dat was Ruud zoals jullie wel hebben kunnen merken :) Ik (elvis) ga voor een lekkere ijskoude water en een schoonheidsslaapje...

De eerste indrukken van de stad zijn bizar, zoveel contrast tussen mooie oude koloniale gebouwen en verpauperde achterstandswijken dwars door elkaar tussen indrukwekkende groene bergen. De komende dagen zullen we proberen wat sfeerfoto´s te maken.

Heel veel liefs vanuit Riooooooooooo oooh Rioo Ohooho

annemiek

hallo gelukzoekers, fijn dat de reis goed is verlopen en dat jullie het 5 sterren hotel zonder incidenten hebben bereikt! Wij ploeteren gewoon verder met de regendruppels op de ruiten. Kijk uit naar jullie foto's. veel liefs

Carlijn

Helloho!!

Klinkt leuk! Geniet ff lekker van de eerste paar dagen.. Ik moet toch echt door de regen om aan een pint te komen! Enjoy!

xx

Dan

Hello you 2!

glad the flight went well and wish i was there. am sittiing at my desk in work thinking of you all the way over there and the crazy things that you are going to get up to!

remember safty first!

ps have one of them beers for me ;-)

Jeroen

Jaaaaaahoor!

Klinkt als een goed begin :p
Have fun jullie twee!

Je weet toch

Monique de Nijs van Kappé

Lieve Elvira (ik lees bijnaam Elvis, he-le-maal goed, hahaha) wel blijven vertellen hoor, remember jij maakt mijn reis! En ajb een beetje oppassen in die buitenwijken.....
Ik zit hier in een regenachtig herfstig Holland met als vrolijk vooruitzicht een Amy Winehouse avondje.... dat dan weer wel!
Veel reis plezier!!!

Kus van Mo

annemiek

hallo Ruud en Elvira,
die stroomstoring was niet leuk he? dat stond hier zelfs breed uitgemeten in de krant. Ik las net een artikel dat in Rio elke dag tussen de 30 en 60 doden "vallen" door geweld. Blij dus dat jullie daar weg zijn. De foto's zijn Suikerberg goed, wat zullen jullie genieten! Wij zijn net terug uit Boedapest, ook leuk maar toch wat kleinschaliger. Veel groeten!