Ruud & Elvira in Latijns-Amerika

Weg uit Rio

Even een korte update, fotos zeggen meer dan verhalen, dus kijk daar maar voor meer details.

In Rio hebben we alle hoogtepunten gehad, inclusief 7 uur stroomstoring... Nu helemaal kapot van 25 uur non stop in de bus van Rio naar Foz de Iguazu watervallen, waarbij het al 4 uur duurde voor de we door Sao Paolo heen waren gereden, wat een mega stad is dat!

een paar opmerkelijke feiten:

- C&A is het grootste kledingwarenhuis hier

- Er is maar 3 (!) uur tijdverschil met Nederland

- Mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam

- Het kan hier ook regenen & waaien zoals in NL

- De temperatuur schommelt hierrond de 30 graden

- we nu weer een hostel hebben met zwembad

Okee we gaan nu wat eten,

We laten weer wat weten als we in Buenos Aires zijn in het appartement van Els (zusje Ruud), dan hebben we vast wat meer tijd om verhalen te schrijven!

Liefs Elvis & Ruud

Reacties

Reacties

Max

Wat een ongelooflijk vette foto´s! Als ik dat dan moet vergelijken met het grijze uitzicht in Zweden, wordt ik stiekem toch wel jaloers hoor! Super! Ben benieuwd naar de rest, en volgende keer ff een fatsoenlijk verhaal he!;)!

Ruud

fotos zeggen genoeg toch? Ik mag van Elvis en mezelf niet teveel schrijven, zonde van onze tijd hier :P maar als we echt iets spannends meemaken zal ik dat ik alle kleuren en geuren vertellen zoals je van me gewend bent maxxie

Ingrid

Kom net terug van drie dagen wandelen over het Pieterpad. Bijna helemaal in de regen, maar was toch heerlijk. Jullie vermaken je ook prima zo te zien. Leuk om al die foto's te bekijken. Ga zo door. Veel plezier verder samen en tot gauw. Veel liefs uit Bilthoven

Maurits

Die watervallen zijn wel vet daar, Ruud! Wow! Ik dacht dat ik wat bijzonders had gezien bij Niagara, maar dit is nog ff 'n keertje of 3 zo groot denk ik haha! Veel plezier nog!

Ruud

Hey Maurits,

Watervallen zijn idd erg vet, morgen naar de andere zijde, dan kon je er echt helemaal in! dus ben erg benieuwd!!! groetjes

Lenny

Hi Ruud en Elvira :)
Super leuk jullie verhalen te lezen en fotos te zien! Ik wil ook naar Rioooo! Helaas heeft mn facebook wat probleempjes en kan ik niet reageren op je chat.. :(
Geniet ervan samen!!

Liefs Lenny

Wai Jie

Heyyy Ruud & Elvira,

Fotos zijn idd erg vet!!! Vooral het weer ziet er echt zo relaxed uit, hier in Shanghai is echt koud, nog kouder dan in ons kwakkelland: tussen 2 en 5 graden :( :(

Heel veel plezier nog daar levensgenieters!!!! ;-)

x WJ

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!